تانکر پلاستیکی از محصولات مهم تانکرسازی مهر است.

تانکر آب پلاستیکی

یکی از مخزن هایی که امروزه آب را در آن نگهداری می کنند، مخزن آب پلاستیکی است. از مخزن آب پلی اتیلن برای آبیاری کشاورزی و حمل و نقل مایعات استفاده می شود. این مخزن پلاستیکی در موارد دیگری کاربرد نیز کاربرد دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم. اگر می خواهید در خصوص تانکر پلاستیکی اطلاعاتی داشته باشید با ما همراه شوید.

تانکر پلی اتیلن

تانکر آب پلی اتیلن

تانکر آب پلاستیکی یکی از انواع مخازن برای نگهداری آب و مایعات دیگر است و در صنایع شیمیایی، ساختمان سازی، کشاورزی و حمل و نقل آب استفاده می شوند. این نوع مخزن پلی اتیلن، پرکاربردترین نوع نگهدارنده آب شرب بهداشتی است. علاوه بر این، شما می توانید مواد شیمیایی را در داخل این مخزن ریخته و آفت کشی زمین ها و هر جای دیگری را انجام دهید.

تانکر پلاستیکی آب
تانکر پلاستیکی آب

مزایای استفاده از تانکر آب پلاستیکی

مخزن پلاستیکی مزایای بسیاری دارد و به همین دلیل افراد زیادی در موقعیت های متفاوت از آن استفاده می کنند.

    • با توجه به ترکیب ساختاری، سازگاری و جنس این محصولات، شما می توانید از آن ها در شرایط مختلف با اهداف متفاوت استفاده کنید.
    • این مخازن وزن بسیار کمی دارند و این یک مزیت مهم در مقابل نمونه های دیگر مخازن آب است؛ چرا که به راحتی می توانید آن ها را جابجا یا حمل کنید.
    • قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به تانکرهای دیگر
    • دارای مدل ها و طرح های مختلف
    • مقاومت بالا در برابر خوردگی
    • طول عمر بالا
    • هیچ گونه موادی سمی در پلی اتیلن وجود ندارد و شما می توانید مایعات مختلف را در آن بریزید.
    • به دلیل دارا بودن مواد آنتی یووی، این محصولات در برابر اثرات مخرب اشعه فرابنفش خورشید، مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند.

تانکرسازی مهر یکی از بهترین و برترین مراکز فروش انواع تانکر آب پلاستیکی در ایران است. این مرکز فروش، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا به دست مشتریان خود می رساند.

تانکر پلی اتیلن
تانکر پلی اتیلن

جمع بندی

تانکر پلی اتیلن یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین نوع مخازن برای ذخیره و نگهداری از آب است. برای تولید تانکر آب پلاستیکی از متریال های با کیفیتی استفاده می شود. برای خرید این نوع تانکرها می توانید به تانکرسازی مهر مراجعه کنید.